‎ولفگانگ موٹسارٹ : ‪Minuet في C · KV 1f‫

ولفگانگ موٹسارٹ: ‪Minuet في C · KV 1f
يوسف هاملتون: ولفگانگ موٹسارٹ: ١٧٦١
‎يوسف هاملتون:
يوسف هاملتون:ریکارڈ اسٹور · · آپ کا اکاؤنٹ · اکثر  پوچھے گئے            سوالات · مفت رنگ ٹونز · لیلى جوئے      کی فوٹوگرافی · تحریری موسيقى · الفاظ · رابطہ · ‎سائٹ کا نقشہ
‎یہ قدیم اور جدید کا آپس میں ملاپ ہےریکارڈ اسٹور · · آپ کا اکاؤنٹ · اکثر  پوچھے گئے            سوالات · مفت رنگ ٹونز · لیلى جوئے      کی فوٹوگرافی · تحریری موسيقى · ‎یہ قدامت اور جدیدیت کا امتزاج ہے
يوسف هاملتون: «ع»

اکثر  پوچھے گئے            سوالات

یہاں اپنا سوال پوچھیں۔

‎کب؟ جلد۔

‎آپ کا اصل نام کیا ہے؟ میرا نام محمد یوسف حمدون المظفر ہے۔ « هاملتون » محض انگریزی میں تخلص ہے۔

‎کیا موسیقی حلال ہے یا حرام ہے؟ میری رائے کے مطابق موسیقی حلال ہے، اور یہ کہ فن ایک مقصد کے تحت خوبصورت ہوسکتا ہے۔ (‎جوہن بَیک کی موسیقی کی خوبصورتی اور نِکی مینگز کے بے ڈھنگ شور کے ممابین ایک واضح فرق ہے۔)

‎گانا اور موسيقى

‎درج ذیل، يوسف القرضاوي کی کتاب اسلام میں حلال و حرام سے اقتباس ہے

‎کھیل کی ایک قسم ایسی ہے جو نفس کے لیے باعث سکون، دل کے لیے خوش کن اور کانوں میں رس گھولنے والی ہے اور وہ ہے گا نا۔ اسلام نے اس کو مباح قرار دیا ہے بشرطیکہ وہ فحش، بدکلامی یا گناہ پر ابھارنے والی باتوں پرمشتمل نہ ہو۔ اگر اس کے ساتھ ایسی موسیقی ہے جس سے جذبات برانگیختہ نہ ہوتے ہوں تو اس میں بھی کوئی حرج نہیں۔

‎خوشی کے مواقع پر اظہارِ مسّرت کے لیے یہ چیزیں پسندیدہ ہیں مثلًا عید، شادی، مہمان کی آمد، ولیمہ عقیقہ اور بچوں کی ولادت وغیرہ کے موقع پر۔ چنانچہ حضرت عائشہ رَضِي الله عنها فرماتی ہیں کہ ایک عورت کی انصار کے ایک شخص سے شادی ہوئی تو نبی نے فرمایا : « ‎اے عائشہ! ان کے ساتھ لہو (تفریح طبع) کا کوئی سامان نہیں ہے؟ کیونکہ انصار لہو کو پسند کرتے ہیں۔ »

‎ابن عباس رَضِي الله عنهُ کہتے ہیں : حضرت عائشہ رَضِي الله عنها نے اپنی ایک قرابت دار انصاریہ کی شادی کر دی۔ نبی تشریف لائے تو فرمایا : دلہن کو تم نے روانہ کر دیا۔ لوگوں نے کہا : جی ہاں! فرمایا : اس کے ساتھ کسی ایسی لڑکی کو نہیں بھیجا جوگائے؟ عرض کیا : نہیں فرمایا : « ‎انصار کوگانے کا شوق ہے اس لیے اگر تم اس کے ساتھ کسی ایسی لڑکی کو بھيج دیتے جویہ گاتی ”ہم تمہارے پاس آئے، ہم تمہارے پاس آئے ﷲ ہمیں بھی زندہ رکھے اور تمہیں بھی۔“ تو اچھا ہوتا۔ »

‎حضرت عائشہ رَضِي الله عنها سے روایت ہے کہ ابو بکر رَضِي الله عنهُ ان کے پاس تشریف لائے تو دو لڑکیاں ایامِ منیٰ میں گا بجا رہی تھیں اور نبی کپڑا اوڑھے لیٹ گئے تھے۔ حضرت ابو بکر رَضِي الله عنهُ نے انہیں ڈانٹا تو نبی نے اپنے چہرہ سے کپڑا ہٹا لیا اور فرمایا: «ابو بکر انہیں چھوڑ دو، کیونکہ یہ عید کے دن ہیں۔»

‎امام غزالی رحمة الله عليه نے اِحیاء علوم الدین میں مذکورہ حدیث اور حبشیوں کے مسجد میں کھیل والی حدیث نیز حضرت عائشہ رَضِي الله عنها کا اپنی سہیلیوں کے ساتھ گڑیوں کے کھیلنے کی حدیث بیان کرنے کے بعد لکھا ہے کہ یہ سب حدیثیں صحیحین کی ہیں اور اس بات کا صریح ثبوت ہیں کہ گانا اور کھیل حرام نہیں ہے اور یہ جواز پردلالت کرتی ہیں :

‎ ا۔ پہلی بات یہ ہے کہ یہ کھیل تھا اور حبشی رقص ولعب کے عادی ہوتے ہیں۔

‎ ۲۔ دوسری بات یہ ہے کہ اس فعل کا صدور مسجد میں ہوا۔

‎ ۳۔ تیسری بات یہ ہے کہ نبی نے فرمایا : « ‎اے بنی رافدۂ ! اپنا کھیل جاری رکھو۔ (( جب کھیل کو جاری رکھنے کا حکم دیا گیا تھا تو وہ کس طرح حرام ہوگا؟»

‎ ۴۔ چوتھی بات یہ ہے کہ حضرت ابو بکر رَضِي الله عنهُ اور حضرت عمر رَضِي الله عنهُ کو آپ نے روکنے سے منع فرمایا اور اس کی علت یہ بیان فرمائی کہ یہ عید کا دن ہے یعنی وقتِ سرور ہے اور یہ اسبابِ سرور میں سے ہے۔

‎۵۔ پانچویں بات یہ ہے کہ آپ نے حبشیوں کے كھیل کا مشاہدہ حضرت عائشہ رَضِي الله عنها کے ساتھ دیر تک کیا۔ یہ اس بات کی دلیل ہے کہ عورتوں اور بچوں کو کھیل دکھا کر ان کے دلوں کو خوش کرنا حسن اخلاق ہے اور زہد وتقشف کی کنیت اختیار کر کے اس سے رک جانے اور روکنے کے مقابلہ میں بہتر ہے۔ و پچھی بات یہ ہے کہ آپ ایم نے حضرت عائشہ ٹینا سے ابتداء میں ہی فرمایا کہ کیا و تم اسے دیکھنا پسند کرتی ہو؟ کے ساتویں بات یہ ہے کہ آپ اٹل نے گانا گانے اور دف بجانے کی لڑکیوں کو اجازت دی۔ امام غزالی تو الله نے کتاب السماع میں ان تمام باتوں کا ذکر کیا ہے۔ و بہ کثرت صحابہ و تابعین سے روایت ہے کہ وہ گانا سنتے تھے اور اس میں کوئی حرج محسوس نہیں کرتے تھے ۔ رہیں اس سلسلہ کی احادیث تو وہ سب مجروح ہیں اور کوئی حدیث بھی ایسی نہیں ہے کہ علما اور فقہائے حدیث نے اس پر کلام نہ کیا ہو۔ قاضی

‎جم ابوبکر ابن عربی تان کہتے ہیں : گانے کی حرمت سے متعلق کوئی حدیث بھی میچ نہیں ہے۔ اور ابن حزم پر اللہ کہتے ہیں: اس سلسلہ کی تمام روایتیں باطل اور موضوع ہیں۔ اکش گانے اور موسیقی کا استعال عیش و عشرت کے موقع پر شراب کی محفلوں اور شب بیداری کی مجلسوں میں ہوتا ہے جس کی وجہ سے بہت سے علما اسے حرام یا مکروہ کہتے ہیں۔ اور بعض علما کہتے ہیں کہ کا ن’لهو الحديث ‘‘ میں شامل ہے جس کا ذکر قرآن میں اس طرح ہوا ہے۔

بسم الله الرحمن الرحيم
ومِنَ النَّاسِ مَن يَشتَرِي لَهوَ الحَديثِ لِيُضِلَّ عَن سَبيلِ اللهِ بِغَيرِ عِلمٍ وَيَتَّخِذِها هُزُوًا أُولَئِكَ لَهُم عَذابٌ مُّهينٌ

‎سورة لقمان، أية ٦.

‎اور لوگوں میں ایسے بھی ہیں جو” لهو الحديث، خریدتے ہیں تا کہ لوگوں کو اللہ کے راستہ سے بغیر علم کے بھٹکا دیں اور اس راستہ کا مذاق اڑائیں۔ ایسے لوگوں کے لیے رسواکن عذاب ہے۔ ابن حزم کہتے ہیں: جوخفض ’’ لہوالحدیث‘ کا مرتکب ہو اس کا وصف آیت نے یہ بیان کیا ہے کہ وہ کافر ہے بلا اختلاف جبکہ وہ اللہ کی راہ کو مذاق بنالے۔ اور اگر وہ کوئی

‎اور اللہ کی راہ کا مذاق اڑائے تو وہ کافر ہے۔ اللہ تعالی نے اسی کی مذمت کی ہے اس شخص کی ہرگز مذمت نہیں کی ہے جو لهو الحديث ‘‘ کو گمراہ کرنے کی غرض سے نہیں بلکہ کھیلنے کی غرض سے خریدے اور اس سے خوش طبعی کا سامان کرے

۔ ابن حزم نو الله نے ان لوگوں کوتر دید میں جو کہتے ہیں کہ گانا جبت نہیں ہے تو وہ لازمة گمراہی ہے لکھا ہے کہ رسول اللہ ا نے فرمایا ہے: اعمال کا دارومدار نیت پر ہے۔ لہذا جس نے گانا اس نیت سے سنا کہ اس سے گناہ کے کام میں مدد ملے تو وہ فاسق ہے اور جس نے خوش طبعی کی نیت سے سنا تا کہ اطاعت الہی کے کاموں کو تقویت پہنے اور نیکی کے کاموں سے دیہیں پیدا ہوتو اس کا تعلق ہے اور جوش نہ اطاعت کی نیت سے سنے

‎و 419 جم اور نہ معصیت کی نیت سے تو وہ لغو کے علم میں ہے جو معاف ہے ۔ ایسے کم کا معاملہ اس گھ کا سا ہے جو تفر یا باغ کی سیر کے لیے نکل پڑے یا اپنے دروازہ کے پاس تماش بین بن کر بیٹھ جائے۔ تا ہم گانے کے معاملہ میں درج ذیل قو دکولاز ما ملحوظ رکھنا چاہیے۔ اس گانے کا موضوع اسلام کی تہذیب اور اس کی تعلیم کے خلاف نہ ہو۔ مثال کے طور پر اگر گانے میں شراب کی تعریف کی گئی ہو یا اس کے پینے کی ترغیب موجود ہو تو ایسے گانے کو گانا بھی حرام ہوگا اور سننا بھی۔ ۲۔ بھی ایا ہوتا ہے کہ گانے کا موضوع اسلام کی ہدایت کے خلاف نہیں ہوتا لیکن گانے کا طریقہ ایسا ہوتا ہے جو اس کو دائرہ حلت سے نکال کر دائرہ حرمت میں لے آتا ہے مثلا ناز و ادا کے ساتھ گانا، غیر اخلاقی انداز اختیار کرنا نیز جذبات میں ہیجان پیدا کرنے والے، فتنہ پرور اور شہوت انگیز طور طریقے اختیار کرنا وغیرہ۔ ۳۔ جس طرح دین ہر چیز میں غلو اور زیادتی کا مخالف ہے حتی کہ عبادت کے معاملہ میں بھی ، اسی طرح لہو کے معاملہ میں بھی وہ زیادتی کا مخالف ہے ۔ میں زیادہ وقت صرف کرنا ہی نہیں جبکہ وقت سرمایہ حیات ہے۔ اس میں شک نہیں کہ جائز چیزوں میں اسراف کرنے سے واجبات کی ادائیگی کے

‎ة 420 ج لیے وقت کا حرج ہو جاتا ہے، اس لیے بجا طور پر کہا گیا ہے:”میں نے اسراف کو اس حال میں دیکھا کہ اس کے پاس وقت ضائع ہور ہا تھا۔“ ۔ بعض گانے ایسے بھی ہوتے ہیں کہ سنے والا خود اپنے نفس سے فتوئی پوچھ سکتا ہے۔ اگر گا نا ایسا ہو کہ جس سے اس کے جذبات برانگیختہ ہورہے ہوں اور اس کو فتنہ پر ابھارا جارہا ہو نیز روحانیت کے مقابلہ میں حیوانیت کا غلبہ ہورہا ہو تو ایسی صورت میں اس سے اجتناب کرنا چاہیے اور اس دروازہ کو بند کرنا چاہیے جس سے فتنہ کی ہوا اس کے دل، دین اور اخلاق کی طرف چلے۔ ۵۔ اس بات پر سب کا اتفاق ہے کہ گانے کے ساتھ اگر کوئی حرام چیز شامل ہو جائے مثلا في شراب یا عیاشی اور بداخلاقی کے تم کی کوئی چیز تو ایسی صورت میں گانا حرام ہوگا۔ اس سلسلہ میں نبی ص لم نے سخت عذاب کی وعید سنائی ہے۔ چنانچہ ارشاد نبوی ہے: ليش أنا من أتى الخمر يسمونها بغير اسمها يعرف على رؤوسهم بالمعازف والمغنييات ي ف الله بهم الأرض ويجعل منهم القردة والخنازير.)) * میری امت کے کچھ لوگ شراب پیئیں گے اور اس کا نام تبدیل کر دیں گے ان کے سروں پر ساز بجائے جائیں گے اور گانے والیاں گانا گا میں گی۔ اللہ انہیں زمین میں دھنسا دے گا اور ان میں سے بعضوں کو بندر اور زیر بنائے گا۔ ضروری نہیں کہ بی شکل وصورت ہی کا ہو بلکہ ایف سی اور روح کا بھی ہوسکتا ہے لیکن انسان کے قالب میں بندر کانفس اور شور کی روح ہوگی۔

موسیقی سنیں تحریری موسیقی موسیقی ڈاؤن‌لوڈ مفت رنگ ٹون ڈاؤن‌لوڈ کریں پر سنیں سپوٹیفائی ‎گراموفون ریکارڈ ‎۷ انچ (۱۸ سم) سنگل ‎کیسٹ ٹیپ آٹھ ٹریک ٹیپ ‎کمپیکٹ ڈسک مینی سی‌دی

© ۱۹۸۲۲۰۲۴‎ء / ۱۴۰۲۱۴۴۵‎ھ ‎يوسف هاملتون۔ ‎جملہ حقوق محفوظ ہیں۔ میرے بلاکبیری سے بھیجا گیا۔ ‎رابطہ · ‎رازداری کی پالیسی · ‎سائٹ کا نقشہ · ‎شرائط و ضوابط · ‎صفحۂ اول · ‎واپسی کی حكمت عملی « قل هو الله احد » ‎…/php.css.html.js‏

العربية · اردو‎ · فارسی‎ · عثمانلوجە‎ · باسا جاوا‎ · پښتو‎ · رُحَڠگَࢬ‎ · سنڌي‎ · سرائیکی · հայերեն‎ · بلوچی‎ · کٲشر‎ · هَوْسَ‎ · بلتی‎ · کھوار‎ · اوڏڪي‎ · آزرگی‎ · وڼېڅي‎ · اورموړی‎ · ދިވެހި‎ · ئۇيغۇرچە‎ ·  پالولا

مايكل ہيل · لیلى جوئے · ٹم ٹومرويک · تران لوک لام · اَلِكسانڈرا کورولکووا

‎هل قصدت أن تكتب تباشةهمفخىزحن أو ‫jfhamilton.pk؟ ‪ ‎يوسف هاملتون · 哈杰夫 · Jf Hámilton · Йф Хамильтон · Ιφ Χάμιλτον · ཡུ་སུབ་ ཧའ་མིལ་ཊོན་ · ୟୁସୁଫ୍ ହାମିଲଟନ୍

@jfxamilton gab @jfxamiltonڈیزر

jfhamilton.pk